Arhiva-Ulei

portofoliu > lucrari de arhiva > ulei

arta contemporana picturi in ulei

Tablouri arta contemporana expuse in aceasta galerie de picturi in ulei, studii dupa model, dialog cultural , piese de muzeu cu detalii in aur. Presa din acea vreme nota: cu paleta de culori si pensula, doua simple ustensile, autorul a depictat aceasta scene de tandrete, acest dans preludic in care elipsa fetei ei isi pierde conturul in faldurile salului de casmir. In astfel de picturi, arta contemporana triumfa. In orice galerie de tablouri in ulei aceste compozitii figurative se integreaza in spatiul cultural al acestui concept de universitate digitala. Pentru cursuri si meditatii de desen tehnic in vederea admiterii la academie trebuie sa suplimentati pregatirea complementar cu cateva ore de desen artistic. Aceasta lucrare se remarca prin compozitie si contrast In "Mugur de casmir" actrita executa un dans solo si deseneaza o elipsa imaginara, intr-un spectacol superb de o tandrete rarisima.Rodica Toth Poiata arta contemporana picturi universitate romanesti in ulei pictura digitala compozitii figurative mugur primaveri un fluture soloCasmir Elipsa Fluture Mugur Primaveri-I Primaveri-II Solo Tandrete Tandrete-II Complementar Meditatii in arta contemporana - va invitam la vernisaj intr-o galerie de tablouri cu picturi in ulei. Site cultural ce prezinta o demonstratie virtuala de desen artistic, definitie contrast complementar. Un basorelief exectutat din pensula cu tuse in forta ce astern pasta de culoare cu repeziciune este la pretul de 200 de Euro. Astăzi, la fel ca şi în cazul răşinilor sintetice de timp MMA, industria producătoare de emulsii şi dispersii acrilice încearcă să ajungă la soluţii mai durabile şi stabile d.p.v. chimic cu aplicabilitate în conservare.

Galerie de tablouri in ulei, anotimpurile, primaveri, picturi de arta. Un fluture albastru realizat din cateva tuse repezi intregesc compozitia. Presa contemporana subliniaza rolul unui studiu minutios, al diverselor meditatii de pictura si desen artistic si tehnic.

Un contrast complementar inseamna contrastul dintre doua culori opuse diametral. Expozitia virtuala de arta este un concept nou in care sculptura contemporana isi are un loc de frunte. Picturi sunt asezate dupa simeza in galerie de tablouri ulei.

Libraria digitala cuprinde carti de arta, manuscrise din academie si o contemporana galerie de tablouri. Unele carti sunt imbracate intr-o ferecatura de aur cu basorelief lucrat in detaliu.

O noutate este apariţia pe piaţă a unor produse similare cu Acronal D300, (o dispersie apoasă pe bază de particule latex, întrebuinţată în conservare în special în Suedia cu rezultate deosebit de bune), asupra cărora se desfăşoară cercetări pentru îmbunătăţirea proprietăţilor de îmbătrânire. Cu toate că par extrem de potrivite pentru tratamentul picturilor murale, produsele anorganice ridică o serie de probleme cum ar fi: - există probabilitatea apariţiei voalurilor albe pe suprafaţa tratată, fenomen care, din păcate, este ireversibil; - acţionează uneori prin umplere - unele substanţe anorganice, cum ar fi apa de var, funcţionează ca produs de umplere şi nu ca adeziv putând da naştere unor tensiuni nespecifice sau poate chiar să reacţioneze cu cristalele materialului tratat modificând astfel structura acestuia; - absenţa reversibilităţii – acest fapt nu trebuie considerat neapărat un inconvenient ţinându-se cont de compatibilitatea dintre fixativ şi materialul original şi de posibilitatea unei intervenţii ulterioare cu acelaşi produs. Dintre produsele experimentate putem menţiona: silicaţii alcalini, fluosilicaţii, esterii de siliciu, apa de var, hidroxidul de bariu.

Silicaţii alcalini sunt dispersii coloidale de silicaţi de sodiu sau de potasiu care expuse la aer absorb anhidrida carbonică transformându-se în carbonaţi cu precipitare de acid silicic. În practică s-a constatat formarea de eflorescenţe superficiale provenite din resturile de carbonat incomplet transformate în acid silicic. „Folosirea silicaţilor, iniţial concepută pentru consolidarea pietrei, a fost propusă pentru tratarea picturilor murale începând din 1825 de către Fuchs la München. De atunci au fost experimentate diferite variante ale formulei în scopul reducerii riscului eflorescenţelor”. Fluosilicaţii sunt produse utilizate pentru consolidarea pietrei. Dintre acestea, fluosilicatul de magneziu a fost propus pentru consolidarea tencuielilor vechi însă puterea sa mică de pătrundere a făcut ca folosirea sa în acest domeniu să nu capete amploare.

Esterii de siliciu - din această categorie, etil silicaţii sunt cei mai utilizaţi pentru consolidarea pietrei. Moleculele de silice din etil silicaţi sunt asemănătoare din punct de vedere chimic cu silicaţii minerali, manifestând astfel o foarte bună compatibilitate cu piatra care are o structură pe bază de silicaţi. În schimb, nu prezintă nici o afinitate faţă de mineralele pe bază de carbonat (după unii autori calcitul poate acţiona ca inhibitor de polimerizare). Cu toate acestea, etil silicaţii au fost destul de des folosiţi pentru consolidarea materialelor pe bază de carbonat, contradicţie ce punctează una din problemele curente cu care se confruntă domeniul consolidării pietrei. Recent (1996, 2000) s-au făcut noi cercetări cu scopul de a îmbunătăţi comportamentul etil silicaţilor în cadrul utilizării drept consolidanţi pentru materialele pe bază de carbonat, cercetarea dezvoltând două noi direcţii: elastomerizarea etil silicaţilor şi tratamentul prealabil al mineralelor carbonatice cu un reactiv organic pentru a asigura aderarea ulterioră a moleculelor de silice. Hidroxidul de bariu a fost propus spre utilizare pentru consolidarea pietrei încă din 1861. Atunci se dorea „imobilizarea sărurilor, reducerea porozităţii şi transformarea carbonatului de calciu mai solubil în sulfat de bariu. Formulei nu i s-a dat curs, însă constatându-se că întărirea nu era durabilă iar tratamentul antrena schimbări de culoare şi aspect. În 1966 s-a încercat din nou utilizarea hidroxidului de bariu pentru consolidarea calcarului. Metoda propusă avea la bază folosirea unei soluţii cu o concentraţie ridicată de ioni de bariu ce trebuia menţinută pe un interval mai lung de timp în contact cu suprafaţa internă a porilor pietrei şi a fost ulterior perfecţionată (1970) – s-a recurs la o soluţie de hidroxid de bariu şi de uree. Mecanismul de acţionare al acestei din urmă soluţii constă în formarea de carbonat de bariu.

Materialul cu care se lucrează trebuie să fie cât mai asemănător în compoziţie şi structură cu cele ale originalului.

Arhiva este împartita, dupa tematica lucrarilor, în cinci galerii si cuprinde lucrari
din perioada 1982 - 2006. Pentru a viziona o anumita galerie selectati linkul corespunzator.

compozitii figurative

compozitii figurative
nuduri

nuduri
compozitii conceptuale

compozitii conceptuale
peisaje

peisaje
natura statica

natura statica


Pentru informatii suplimentare sau achizitii, folositi pagina CONTACT sau sau scrieti-ne pe adresa de email: contact@rtp.ro